LA POR

Posted on Actualizado enn

Fa temps que no escric ací, projecte començat i no continuat com uns quants últimament. (vaig a escriure ràpid i sense repasar, perdoneu).

Però vaig a intentar obligar-me i vos demana ajuda, que em demaneu escrits, opinions, m’animeu a actualitzar aquest bloc més a sovint.

Volia expressar unes paraules sobre l por, que últimament m’acompanya de forma exagerada, quasi la puc agafar i acaronar perquè la senc al mig de mi, al cor, a l’estomag, com si la  fora a parir i fora un altre jo.

Sempre tens por però mai m’havia paralitzat, aterroritzat tant, només de xicoteta, tal volta torne aquella edat inconscientment, tal volta aquella època està per tancar.

Què feu quan teniu por?, ansietat? conteu-me?, com ho atureu?, com feu per continuar?

 

Responder

